סה"כ צפיות בדף

יום שבת, פברואר 25

הירידה מהעץ של חיים פרידריך

בשבוע שעבר הגישו 3 חברי מועצה (הרצל קרן, אדיר בנימיני וראובן מימון) בקשה לערר בועדה המחוזית על תוכנית ברח' פייר קינג הממוקם בנת/600. מי שהוביל את ההתנגדות לתוכנית לאורך כל הדרך בועדת המשנה לתכנון ובניה ובועדה המקומית היה חבר המועצה חיים פרידריך מהליכוד. למרות שפרידריך שהיה הגורם אשר דרש לקיים את הדיון בועדה המקומית, והודיע במהלך ישיבתה האחרונה כי יערר אף הוא על התוכנית, הוא בחר בסופו של דבר באופן מפתיע שלא לעשות זאת.
בעקבות החלטתו של פרידריך קיבל לאחרונה אדיר בנימיני, חבר מועצת העיר נתניה, פניה חריגה מחבר המועצה ראובן מימון. האחרון קונן על הביקורת ש"חטף" מבנימיני בכל הקשור להתנהלותו בפרשת "שער הים".
כזכור, דרש בחודש אוקטובר 2004 חבר המועצה ראובן מימון לדון בפרוייקט להקמת גורד שחקים ענק בסמוך מאוד לחוף "סירונית" שזכה לשם "שער הים". מימון ביטל לבסוף ברגע האחרון את בקשתו לדון בתוכנית לאחר פגישה עם אדריכל התוכנית, גבי טטרו. בצעדו זה הוא מנע למעשה את כל אפשרות להתנגד לתוכנית, והוציא למעשה את הרוח ממטה ועד הפעולה שתיכנן להגיע לועדה המקומית במטרה למחות על התוכנית.
בעקבות החלטתו של ראובן מימון להתקפל ולהסיר את התנגדותו ל"שער הים" זכה מימון ל"מקלחת צוננת" מבנימיני ומחברי מועצה אחרים. עם פרסום החלטתו של חיים פרידריך "לרדת מהעץ" בכל הקשור לתוכנית בנת/600 זכה בנימיני לקבל ממימון פניה בלתי שגרתית, כשאמר לו כי הוא מצפה שגם במקרה הזה, מר פרידריך יקבל גם הוא מקלחת צוננת בתקשורת, כפי שהוא עצמו קיבל בעקבות החלטתו להתקפל בעניין "שער הים".
אדיר בנימיני: "אכן החלטתו של מר פרידריך לרדת מהעץ הייתה מפתיעה, במיוחד היות והוא היה נושא הדגל של המאבק והוביל אותו לאורך כל הדרך. ציפיתי ממנו ליותר עקביות. אולם למזלנו במקרה הזה אין הפקרת פצועים בשטח. המועדים לביצוע הערר לא חלפו להם, וגם ללא מר פרידריך אפשר להמשיך בהליך, זאת בניגוד למצב בשער הים בו הפקיר מימון את התושבים ללא כל מענה, ממש ברגע האחרון, כאשר לאורך כל הדרך הציג עצמו כאילו שהוא לצד התושבים"
בתמונה: בנימיני בשיחה אקרעית עם ח"מ חיים פרידריך מחוץ לאולם ישיבות המועצה (צילום: הווארד הנדלר)

אין תגובות: