סה"כ צפיות בדף

יום חמישי, מרץ 15

ביטול ישיבת המועצה של חודש אפריל


האופוזיציה תטרפד את הצעת העירייה בנוגע לדחיית ישיבת חודש אפריל
מנכ"ל העירייה העביר אתמול פקס בו הוא מבקש מחברי המועצה לחתום על הצעתו לדחות את ישיבת המועצה (מן המניין) של חודש אפריל ליום חמישי ה-19/04/2007. זאת בשל חג הפסח וכן בשל ימי הזיכרון לשואה ולחללי מערכות ישראל וכן יום העצמאות.אולם הצעה זו נוגדת את הוראות סעיף 4 לתוספת השניה בפקודת העיריות הקובעת מפורשות שישיבות מועצה יתקיימו אך ורק במשך 15 הימים הראשונים של כל חודש קלנדרי. יש בכך הגיון רב, כי הדבר יוצר הסתמכות לגבי מועד קבוע ותחום להתקיימות ישיבות מועצה ומבטיח פער סביר בין ישיבה לישיבה.
חברי האופוזיציה במועצת העיר, אדיר בנימיני והרצל קרן כבר הודיעו כי בכוונתם לפעול לטירפוד היוזמה בשל היעדר החוקיות שלה, ובכוונתם לרתום למהלך גם חברי אופוזיציה וקואליציה נוספים בטענה כי "לא יתכן שחברי מועצה יתנו את ידם לפעולה המנוגד להוראות החוק". כמו כן יש לציין כי מימלא קיימת כוונה לקיים ישיבת מועצה כבר בתחילת חודש מאי, רק שבועיים לאחר מכן. אי לכך, אין מקום לקיום שתי ישיבות מועצה מן המניין בטווח של שבועיים בלבד.
חברי המועצה הרצל קרן ואדיר בנימיני סבורים כי מוטב לבטל לחלוטין את הישיבה המתוכננת לחודש אפריל עקב ריבוי האירועים בחודש זה, ולעשות שימוש בסעיף 3 לתוספת השניה אשר מאפשר למועצה שלא לקיים ישיבה פעמיים בשנה לפי שיקול דעתה.


Councillor ADIR BENYAMINI Municipality of Netanya
www.adir-b.com

אין תגובות: