סה"כ צפיות בדף

יום רביעי, אפריל 4

מפגעי רעש ברמת פולג


תושבי רמת-פולג זועמים על היעדר אכיפה מצד הפיקוח העירוני

למרות מספר רב של פניות לפיקוח העירוני של דיירי רחובות מעפילי אגוז והלוטם ברמת פולג ממשיכים מפגעי הרעש באזור המתנ"ס העירוני.
לטענת התושבים "מספר דיירים פשוט התייאשו ומכרו את דירותיהם ועברו למקום אחר, בגלל הרעש שממשיך עד השעות המאוחרות בכל לילה ואפילו בשעות המוקדמות של בוקר שבת".

תושבים ברמת-פולג, שכונה אשר אמורה הייתה להיות פרבר יוקרתי, חשים שאזור מגוריהם הפך להיות הכי רחוק מכך משניתן לתאר. המתנ"ס העירוני ברחובות הלוטם ומעפילי-אגוז הפך להיות מרכז משיכה של בני נוער משכונות אזור דרום העיר כולו, המתנקזים אליו ונותרים במקום במשך כל שעות הלילה המאוחרות. בני הנוער מקמים רעש, צועקים בקולי קולות ומדירים שינה מדיירי הבניינים בכל הסביבה.
למרות תלונות חוזרות ונשנות לפיקוח העירוני ולמשטרה אין כרגע פתרון באופק; אם לא די בכך, פועל פורזקטור (עמוד תאורה ענק), המאיר את מגרש הספורט של המתנ"ס בדיוק אל מול חלונות חדרי השינה של הדיירים. הפרוזקטור נכבה רק לקראת חצות.
בקשתם של דיירי האזור למעט שקט לפחות בסופי השבוע, גם היא לא נענית היות והעירייה מסרבת לטענת התושבים לנעול את שערי המגרש הכדורגל של המתנ"ס עם כניסת השבת, ומאפשרת למעשה לקיים משחקי כדור במקום ביום שישי עד השעות הקטנות של הלילה, וכן במהלך כל השבת משעות הבוקר המוקדמות. דיירי הסביבה הסובלים ממפגעי רעש במשך כל ימות השבוע מייחלים לכך לשפחות בסופי השבוע יהיה להם קצת שקט.
חבר מועצת עיריית נתניה, אדיר בנימיני, אשר קיים סיור במקום ונפגש עם נציגי התושבים טוען ש"צריך למצוא איזון אשר יבטיח מצד אחד קיום משחקים במקום אך מצד שני לא יהווה מטרד בלתי סביר לתושבים. חייבים להגביל ולתחום את מועד שעות הפעילות במגרש".
בנוגע לעניין פעילות בני הנוער בשעות הלילה, טוען בנימיני אשר מתכוון לעלות את הנושא במסגרת שאילתה בישיבת מועצת העיר הקרובה, כי המשטרה והפיקוח העירוני חייבים לשים קץ לתופעה. כמו כן, יש מקום לכבות את התאורה במקום בשעות מוקדמות יותר.
Councillor ADIR BENYAMINI Municipality of Netanya
www.adir-b.com

אין תגובות: