סה"כ צפיות בדף

יום שישי, אוגוסט 19

אדיר בנימיני-לקט ציטוטים מהעיתונות המקומית 2001-2005

ציטוטים מתוך העיתונות המקומית בנתניה:

אדיר בנימיני: "אנחנו שמים דגש על מינהל תקין וטוהר מידות, כל הנושא של ייעול המערכת העירונית- איכות סביבה ותכנון ובנייה- מכיוון שאנחנו יודעים שיש מעורבות של הרבה גורמים אינטרסנטים במערכת הזאת. חשוב לנקות את העניין הזה" (חדשות נתניה 14/03/2003).

אדיר בנימיני: "מתחילת הקדנציה אני נאבק להעלות את גובה ההנחות לנכסים הריקים, לאור המצב הקשה במשק ונדידת הצרכנים למרכזי הקניות הגדולים...לצערי גיליתי שמרבית חברי המועצה היו אטומים לנושא ולמרות שאני חוזר על הנושא מדי חודש בישיבות המועצה, נתקלתי באוזניים שומעות אך ללא לבבות קשובים...אני תוהה מדוע אדם צריך לשלם מיסים גבוהים כל כך עבור התענוג שחנותו עומדת ריקה" (זמן נתניה 28/01/2005).

אדיר בנימיני: "אנחנו לא פותחים עמותות ולא מגיסים תרומות מאנשים פרטיים, בין היתר מכיוון שאנחנו לא רוצים להיות מחויבים להם אחר כך. "אין ארוחות חינם", וכל מי שתורם כסף רוצה אחרי זה משהו" (חדשות נתניה 14/03/2003).

אדיר בנימיני: "המערכת הפוליטית היא המקום היחיד בו ניתן לשנות תהליכים. אני משווה את זה לספינה ששטה, ובנתניה ההגה מופקד בכמה ידיים. מטרתי היא לשים שם את היד שלי, שמאוד חזקה מבחינה אידיאולוגית, כדי לסובב את ההגה לכיוון שהכי ניראה לי" (אמצע נתניה" ( 25/10/2002).

אדיר בנימיני: "המנגנון העירוני מנופח מידי. יש היום כ-3000 עובדים, מתוכם כ-1000 עובדי הוראה... זה מספר שניתן לצמצם אותו משמעותית" (חדשות נתניה 14/03/2003).

אדיר בנימיני: "לצערי, הרבה ראשי עירייה בנתניה הכניסו אנשים חדשים למערכת [העירונית], וזה יצר מנגנון מנופח מידי... אנחנו נחשבים לתנועה שאין מאחוריה אינטרסנטים שמחפשים סידור עבודה... אנחנו לא נתחייב לסדר לאנשים פרנסה. רק כך ניתן להפחית את המספרים העודפים" (חדשות נתניה 14/03/2003).


אדיר בנימיני - צילום הווארד הנדלר

אין תגובות: