סה"כ צפיות בדף

יום ראשון, אוקטובר 2

"הדירוקטיון העירוני" במכבי נתניה מתנהל כמו בשכונה

חבר מועצת עיריית נתניה, אדיר בנימיני, יצא בביקורת חריפה כנגד ההצהרה של סגן רה"ע, רפי קדוש, בעניין "משחק ההזדמנות האחרונה" של המאמן ראובן עטר: "זוהי התבטאות חסרת אחריות שגורמת נזק עצום לקבוצה".
"דירקטוריון מכבי נתניה מתנהל עד כה בצורה חובבנית, על פי דפוסי ניהול שהיו קיימים לפני 20 שנה בכדורגל הישראלי", כך טוען חבר המועצה אדיר בנימיני.
ההצהרה של סגן ראש העיר וחבר הדירקטוריון, רפי קדוש, בדבר "משחק ההזדמנות האחרונה" של המאמן ראובן עטר במשחק כנגד הפועל כ"ס, הייתה לטענת בנימיני "הצהרה חסרת אחריות הגורמת לנזק מקצועי לקבוצה בלי קשר לתוצאת המשחק. במקום לתת שקט תעשייתי, קדוש וחבריו לדירקטוריון רק מכניסים את כל המערכת ללחץ. מכבי נתניה מתנהלת היום כמו שכונה, חברי הדירקטוריון צריכים לזכור שמדובר בקבוצת כדורגל בליגת העל ולא בניהול באסטה בשוק".
בנימיני המלווה את המועדון קרוב ל-25 שנים, מציין כי לדעתו תפקוד הדירקטוריון מזכיר את דפוסי ההתנהלות בקבוצה לפני 20 שנה, שהובילו להידרדרות של הקבוצה אחרי זכיית הקבוצה באליפות האחרונה בשנת 1983. בנימיני: "מיד אחרי עונת האליפות פוטר המאמן מרדכי שפיגלר אחרי מספר מחזורים בודדים. לאחר מכן קבעה הנהלת הקבוצה שיא חדש כאשר פיטרה את המאמן אריה רדלר והחליפה אותו בשמוליק פרלמן המנוח, רק כדי לפטרו אחרי מספר מחזורים ולמנות שוב את רדלר באותה עונה...".
"כל מי שנכח במשחק ראה שהקבוצה בלחץ. הדיבורים על פיטורים אפשריים של מאמן כבר במחזור הרביעי ומינוי מאמן "זמני" לפני שהמלך בכלל בוצע, מעידים על חזרה לאותם דפוסי ניהול כושלים של העבר" מוסיף בנימיני.

אין תגובות: