סה"כ צפיות בדף

יום חמישי, אוקטובר 6

דרישה להפסקת אימוני הסגל האולימפי במכון וינגייט

ח"מ אדיר בנימיני בנוגע לממצאי דו"ח בטיחות אש ב"מכון וינגייט"

"המשך אימוני הסגל האולימפי ב"וינגייט" עלול להציב אותם בסכנת חיים"
חבר מועצת עיריית נתניה, אדיר בנימיני, פנה במכתב דחוף ליו"ר הועד האולימפי, צבי ורשביאק, בדרישה להורות על הפסקה מיידית של כל פעילות של ספורטאי הסגל האולימפי במכון וינגייט, זאת עקב ליקויי בטיחות האש שנחשפו על ידי איגוד ערים לשרותי כבאות של נתניה.


דו"ח ביקורת תקופתית לבדיקת סדרי מניעת דלקות ב"מכון וינגייט", שפורסם לאחרונה על ידי איגוד ערים לשרותי כבאות נתניה, מצביע על מספר רב של ליקויים בבטיחות אש ברחבי המכון. בין היתר נתגלו ליקויים רבים במתקנים המשמשים את ספורטאי הסגל האולימפי של ישראל (בדו"ח מפורטים לא מעט ליקויים במערכת כיבוי האש בשטח הבריכה האולימפית, באולם הספורט ובשטח חדר הכושר, בבית הנבחרות, בבניין הספורט ההישגי ובחדרי האוכל השונים).

בעקבות הממצאים, פנה חבר מועצת העיר נתניה, אדיר בנימיני, במכתב דחוף ליו"ר הועד האולימפי, צבי ורשביאק, בדרישה להורות על הפסקה מיידית של כל פעילות של ספורטאי הסגל האולימפי במכון וינגייט .

בנימיני, ששימש בעבורו בתפקיד יועץ שר הפנים לענייני כבאות והצלה, התריע במכתבו לורשביאק, כי על פי הדו"ח עלולים ספורטאי הסגל האולימפי המתאמנים במקום להיקלע ל"מלכודת אש", ולכן עליו לדאוג למציאת מקום אימונים חלופי עד להסדרת כל ליקויי הבטיחות במקום.

ח"מ אדיר בנימיני: "ממצאי הדו"ח מעלים תמונה עגומה מאוד בכל הקשור לבטיחות האש ממתקני ספורט רבים ב"וינגייט". מדינה מתוקנת אינה יכולה להרשות לעצמה לאפשר לספורטאיה הבכירים להתאמן בתנאים כאלה. הכתובת נמצאת כעת על הקיר, ולפני שנתעורר חלילה לפני אסון נוסח 'גשר המכבייה' מס' 2, אני מצפה שהועד האולימפי ושאר הגורמים הרלוונטיים יפעלו בהקדם למציאת מתחם אימונים חלופי, שלא מעמיד את הספורטאים בסכנת חיים".

אין תגובות: