סה"כ צפיות בדף

יום רביעי, מרץ 8

דו"ח מעודכן - נוכחות חברי מועצה


בחודש יולי השנה, עם תחילת פגרת הקיץ ובתום 30 ישיבות של מועצת העיר, נחשף דו"ח נוכחות חברי המועצה בה בלט הנתון ששני חברי המועצה היחידים שהופיעו לכל ישיבות המועצה היו אדיר בנימיני ואבי ללום.

מבקר העירייה התריע כבר מספר פעמים בדו"חות הביקורת על אי אכיפת החוק בכל הקשור להדחת חברי מועצה שאינם מופיעים באופן סדיר לישיבות. סעיף 123 לפקודת העיריות אינו נאכף על ידי לשכת ראש העירייה, שאמורה לשלוח מכתבי התראה לכל חבר מועצה אשר נעדר משתי ישיבות רצופות ולהדיחו אחרי היעדרות שלישית.

לאור ביטול ישיבת המועצה בשל העדר קוורום נערך עידכון של דו"ח הנוכחות והוא כולל כעת גם את 14 הישיבות שנערכו במושב השלישי של מועצת העיר עד כה (סה"כ 44 ישיבות).

הנתונים אינם כוללים את המשתתפים בישיבה שאמורה הייתה להתקיים ביום א' ונדחתה בשל העדר קוורום.

שיאני המחסרים של מועצת העיר (מעל 10 היעדרויות) הם:

דר' צבי זקס: 14 חיסורים.
שמואל יומטוביאן: 25 חיסורים - מעל מחצית מהישיבות שהתקיימו
בוריס צירולניק 12 חיסורים.
הרב שמעון שר 13 חיסורים

ראש העירייה מרים פיירברג נעדרה מ-4 ישיבות מלאות, אך יצוין כי נהגה לצאת החוצה בחלק מהישיבות, ונעדרה לעיתים ממרבית הישיבה.

חברי מועצה שלא הופיעו ל-6 ישיבות ומעלה:

רוברט אלטוב 8 חיסורים
אפרים בולמש 8 חיסורים
דניאל בשארי 7 חיסורים
קובי לוי 6 חיסורים
לאוניד סברדלוב 9 חיסורים
ויקטור סרוסי 6 חיסורים
חיים פרידריך 6 חיסורים
הרצל קרן 6 חיסורים


הרבו להופיע - מעל 90% מהישיבות

אדיר בנימיני
אבי ללום
עו"ד מנדי וייס
עו"ד יורם זנו
פרויז יעקבזאדה
עקיבא יצחקי
רפי קדוש
עו"ד שלמה רוזווסר

חבר מועצת העיר, אדיר בנימיני, תבע כבר לפני מספר חודשים כי על מנכ"ל העירייה (מתוקף סמוכתו כמזכיר הרשות המקומית) לפרסם פעם בשנה, עם יציאת המועצה לפגרת הקיץ, את סיכום המושב ופעילות חברי המועצה. זאת בדומה לדו"ח אותו יו"ר הכנסת בתום כל מושב בכנסת, המפרט את פעילות חברי הכנסת באותו מושב.
ח"מ אדיר בנימיני: "קיימת חשיבות עליונה שתושבי נתניה ידעו מי מבצע את שליחותו הציבורית במועצת העיר להלכה, ומי מרבה להיעדר מהישיבות. כל זאת על מנת שבבוא העת יוכל לבוא עימם בחשבון ביום הבוחר. דו"ח כזה חייב להתפרסם בכל שנה ע"י לשכת מנכ"ל העירייה. מי שאינו מסוגל למלא את חובתיו הציבוריות שיקום אחר כבוד ויפנה את מקומו לבא אחריו ברשימת המתמודדים".
בנימיני מוסיף ומבקר את היעדרותה של ראש העירייה בשל חופשה פרטית בחו"ל: "כל שנה אני מבקר קשות את ההחלטה להשבית את מועצת העיר ל-3 חודשים לפגרת הקיץ ארוכה שהמועצה מאשרת כל שנה. זה הזמן לטיולים פרטיים בחו"ל. אם חשוב לפיירברג לנסוע לחו"ל בחורף, אפשר לפצל את הפגרות כמו בכנסת, לקצר משמעותית את פגרת הקיץ ולפצל אותה לשניים. אין כל הצדקה ליחס הסלחני שלה כפי חברי המועצה מהקואליציה שאותם היא לא מדיחה, ולא להיעדרות שלה מהישיבה".
ADIR BENYAMINI Council Member MUNICIPALITY OF NETANYA

אין תגובות: