סה"כ צפיות בדף

יום רביעי, ינואר 31

בית ספר שובו

הצעה לסדר בנושא:

סמל העירייה בשלט בית הספר "שובו"
מגיש: אדיר בנימיני

רקע:
מועצת עיריית נתניה מתבקשת להעלות לדיון את סוגיית הטבעת סמל העירייה על שלט בית הספר "שובו" הפועל כרגע בתוך מתחם "בית ליגת נשים" ברח' מקדונלד בעיר.

דברי הסבר:

כפי שנחשף בעיתון המקומי "חדשות נתניה" מאת הכתבת, קרן שמש, "הוצב לאחרונה בכניסה לבית הספר ("שובו" – א.ב) שלט ענק, ותושבי האזור אשר מחו על מיקומו של בית הספר ברחוב הצר, הופתעו לגלות כי על השלט מתנוסס סמל העירייה" (חדשות נתניה 19/01/2007, עמ' 26).
הטבעת הסמל העירוני בשלט בית הספר מהווה למעשה חותמת סמלית ורשמית דה-פאקטו, להכרה של העירייה בפעילותו של בית הספר במקום וגושפנקא להעמדת הפנים שיוחסה לבכירי העירייה על ידי חלק מתושבי הרחוב בעבר, בעת שנאבקו למען זכויותיהם.
הישנו אדם אחד בעולם כולו, בר-דעת, שיכול, ידו על לבו, שכלו בראשו, לומר כי הוספת סמל העירייה לשלט בית-הספר, אינה אליה הכרה דה-פאקטו בפעילותו במקום? אם ישנו אדם כזה, הרי שבעמדתו קיימת סתירה לוגית מובנת ועמדתו אינה יכולה בשום אופן לדור בכפיפה אחת עם השכל-הישר!
התמימות הקרתנית שמנסים אולי ליחס לתושבי הרחוב מקדונלד אינה במקומה, שכן הם יודעים היטב את אשר לפניהם, מי נהג בהעמדת פנים שאין קטנה ממנה וגם מי אין בו שמץ של אמת פנימית!
ניתן להשתומם לעיתים קרובות עד כמה מגיע כישרונם של נציגי ציבור מסוימים בעיריית נתניה לידי שלמות, כאשר ברצונם לאחוז את החבל בשני ראשיו. אולם פעלול אקרובאטי זה לא יכול להתקיים לאורך זמן רב...




בברכה,

אדיר בנימיני
חבר מועצת עיריית נתניה

Councillor ADIR BENYAMINI Municipality of Netanya
www.adir-b.com

אין תגובות: