סה"כ צפיות בדף

יום ראשון, יולי 8

נתניה זקוקה ל"פלא" משלה


בעקבות ההתלהבות האדירה בעולם מתחרות "פלאי העולם" שסחפה עשרות מיליוני גולשים להצבעה, מציע חבר מועצת עיריית נתניה, אדיר בנימיני, לשקול מחדש את הרעיון אותו העלה עוד בחודש מאי 2004, ליצירת מונומנט יוקרתי, שיאפיין את העיר נתניה.

להלן הקישור:

http://www.kan-naim.co.il/artical.asp?id=4731

חבר מועצת העיר, אדיר בנימיני, מתכוון מיד עם תום פגרת הקיץ של מועצת העיר להעלות את הנושא מחדש, את הצורך בהקמת מונומנט מסוג כזה, שיאפיין ויסמל את העיר וכמובן יהיה מוקד עלייה לרגל למבקרים בה.

בזמנו הציע בנימיני לשקם את המבצר הצלבני של רוז'ר הלומברדי ב"אום-ח'אלד" או לקדם את רעיון שדרת הכוכבים אשר תקוע כבר שנים רבות אולם ניתן לשקול גם רעיונות אחרים וליצור אותו יש מעין. לגבי פרויקט השדרה, דווקא הייתה היענות של מנכ"ל העירייה הקודם, יוסי לוי, אשר כבר קיים פגישת עבודה במקום בהשתתפותו של בנימיני, אך בסופו של דבר נמוג לו העניין עם התפטרותו מהתפקיד.

אדיר בנימיני: "לעיר נתניה אין כל מונומנט ייחודי אשר מסמל ומייחד רק אותה בניגוד לערים רבות אחרות בעולם; אין סיבה שגם אנחנו ניצור מונומנט כזה יש מעין. כולי תקווה כי הפעם בעקבות המודעות העולמית שנוצרה לנושא ניתן יהיה לקדם את הרעיון במועצת העיר".


Councillor ADIR BENYAMINI Municipality of Netanya
www.adir-b.com

אין תגובות: