סה"כ צפיות בדף

יום שלישי, אפריל 4

מועצת העיר נתנה גושפנקא לעבירות הבניה המיוחסות לקובי לוי



מועצת העיר נתניה דחתה את ההצעה להביא להשעייתו של לוי מישיבות הועדה המקומית עד לסיום ההליכים בנוגע לבניה ללא היתר במרכז הרוחני ברח' אנילביץ, ובכך נתנה למעשה הכשר ולגיטימציה למעשיו.
בנימיני: "מועצת העיר שברה שיא חדש והגיעה לשפל חסר תקדים. ידעתי שהמועצה מסוגלת לרדת נמוך אבל לא שיערתי שעד כדי כך".
לאחר שבישיבה הקודמת סירבה ראש העירייה, מרים פיירברג, לגנות את עבירות הבניה המיוחסות לחבר המועצה, קובי לוי, קיווה חבר המועצה, אדיר בנימיני, כי במידה והנושא יגיע לפתחה של מועצת העיר המצב יהיה שונה.

בנימיני הגיש הצעה לסדר שתכליתה לגנות את המעשה:

מהות ההצעה: מועצת עיריית נתניה קוראת לחבר מועצת העיר נתניה, קובי לוי, להשעות את עצמו מכל השתתפות בוועדות התכנון המקומיות, עד לסיום ההליכים בנוגע לבניה ללא היתר במבנה ברח' אהרוניביץ בנתניה.
מועצת העיר נתניה קוראת לכל חבריה לכבד את שלטון החוק ולנהוג על פיו, ומגנה כל פעולה לא חוקית שבוצעה על ידי איש מחבריה, קל וחומר בתחום התכנון והבנייה.

כל חברי הקואליציה הנוכחים מלבד חבר המועצה, חיים פרידריך (שנמנע בהצבעה) דחו את ההצעה , ובכך בעצם נתנו גושפנקא ולגיטימציה למעשה של לוי.

אדיר בנימיני: "ההצבעה תירשם לדיראון עולם בספר השחור של עיריית נתניה, וראויה לדעתי להוקעה אל מול עמוד הקלון. הכיצד יעלה על הדעת שאדם אשר ישנם הליכים נגדו בנוגע לבניה לא חוקית, ימשיך לשבת בוועדה המקומית וידון בתיקי בנייה? זה כמו שאדם המואשם בגניבה ישפוט גנבים אחרים! במדינה ובעיר מתוקנים דבר כזה לא היה יכול לעלות על הדעת אך בנתניה אין דין ואין דיין!"

עוד הוסיף בנימיני: "לא האמתי שחברי הקואליציה ירדו לשפל כזה במטרה לשמור על חברם ויתנו למעשה הכשר למעשיו של לוי, שהשתלט על שטח עירוני ועושה בו כבתוך שלו. ההפקרות שולטת בעיר נתניה, ולא נראה באופק גורם שמסוגל לשים קץ להפקר. הופתעתי שמה שמובן מאליו עבורי, אינו מובן מאליו למרבית חברי הקואליציה. ידעתי שהם מסוגלים לרדת נמוך, אבל לא שיערתי שעד כדי כך".


ADIR BENYAMINI Council Member MUNICIPALITY OF NETANYA

אין תגובות: