סה"כ צפיות בדף

יום שלישי, יולי 11

הבטחת ראש העירייה לחניה חינם


כך אומר ח"מ אדיר בנימיני  "זה ידוע שהבטחה של ראש העירייה נשארת הבטחה שלה; היא יכולה לתת אותה ולקחת אותה בחזרה, פיירברג אומנם הבטיחה חניה חינם לכל תושב, אבל לא הבטיחה לקיים". 

"יש לקבל זאת כעובדה, כמו אקלים הארץ, שהשלטון הנוכחי בעיריית נתניה אינו מקיים הבטחות", כך השיב חבר מועצת העיר, אדיר בנימיני, לתושב העיר בשם יעקב שפנה עליו בנוגע להבטחתה של ראש העירייה להעניק "חניה חינם לתושבי נתניה".

בפנייתו לבנימיני כתב התושב המתלונן בין היתר: "אני מנסה כבר מזה זמן רב לקבל התייחסות רצינית להבטחת ראש העיר לחניה חינם - כפי שהבטיחה בתעמולת הבחירות שלה. הרבה תושבים כבר הפסיקו להגיע לעיר בגלל סוגיה זו, אין לנו אפשרות , כאזרחים המשלמים את מיסיהם ליהנות מחניה בעירנו לצורך סידור רפואי או אחר ללא לו שפקח צמא דו"ח יעטה עלינו ויקנוס אותנו בקנס- מס נוסף לקופת העיר[...]."


כזכור לקראת הבחירות הראשונות לראשות העיר הפיץ מטה הבחירות של פיירברג מנשר שבו נכתב באותיות קידוש לבנה כי עם בחירתה יזכו תושבי נתניה לחניה חינם בכל רחבי העיר. נאמר שם בין היתר כי פיירברג "רואה בכך הזדמנות להגדיל את הכנסות העירייה ממיסים כאחד וצמצום הוצאות בתחום הפיקוח והוצאות משפטיות מאידך". עוד הובטח שם כי במסגרת תוכנית "חניה לכל תושב" (הדגש במקור) יזכה כל תושב שהסדיר את תשלומי הארנונה שלו, למדבקה מיוחדת שתאפשר לו לממש את ההטבה, והודות לכך יתפנו אנשי הפיקוח למשימות אחרות כמו מיגור הפשיעה.


בדברי תשובתו לתושב הוסיף בנימיני כי ידוע שראש העירייה הנוכחית, מרים פיירברג, אינה מצטיינת בקיום הבטחות! סוד גלוי הוא במסדרונות העירייה ש"הבטחה של ראש העירייה נשארת הבטחה שלה; היא יכולה לתת אותה ולקחת אותה בחזרה, פיירברג אומנם הבטיחה חניה חינם לכל תושב, אבל לא הבטיחה לקיים".


לסיכום דבריו סיפר בנימיני לתושב כי במהלך ישיבת המועצה של דצמבר האחרון, בעקבות הדיון שהתפתח סביב הופעת האופרה "שיקוי אהבה" של המלחין האיטלקי גאטנו דוניצ'טי, אמרה ראש העירייה "מה לעשות שאני גם רוצה לקרוא קצת ספרות יפה[...] אני רוצה לקרוא על האופרה באיטליה על דברים כאלה" (פרוטוקול ישיבה מס' 38 עמ' 13).


בהתייחס לכך אמר בנימיני כי להערכתו במסגרת הספרות היפה אליה הגיעה ראש העירייה, היא בטח נחשפה גם לספרו המפורסם של ניקולאו מקיאבלי האיטלקי "הנסיך", שכן היא למדה היטב ליישם את הפרק מתוך הספר בו הוסבר ש"נסיך (שליט) נבון לא יקיים הבטחות בלתי נוחות לו".


לינק לפלייר עם ההבטחה של ראש העירייה לחניה חינם שלא קויימה:

Councillor ADIR BENYAMINI Municipality of Netanyawww.adir-b.com




תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

הבטחות באמת צריך לקיים מרים!
אם את לא מסוגלת אז אל תבטיחי!