סה"כ צפיות בדף

יום שני, נובמבר 20

רחוב אהרונוביץ

"תמסור לראש העירייה שתשקיע באנשים ולא בפסלים"
כך מבקש תושב רח' אהרונוביץ בשכ' "ותיקים" בעיר, בעקבות ההזנחה המתמשכת של רחובם, לעומת החלטת מועצת העיר לאשר תקציב של מיליון ₪ לטובת פסלים סביבתיים.


לתושבי רחוב אהרונוביץ בשיכון ותיקים נימאס מההזנחה הגוברת והמתמשכת לאורך שנים ברחוב בו הם מתגוררים. למרות הבטחות חוזרות ונשנות לשדרג את רחובם, הגיעו מפגעי החורף והזכירו להם שהינה עוד עונת גשמים בפתח ושום דבר לא השתנה. קרן פלס אומנם שרה על "החורף הראשון שלה לבד", אבל בניגוד אליה תושבי אהרונוביץ צפויים כנראה לעוד מספר חורפים כאלה בלי פתרון נראה לעין, אך עם שלל הבטחות למכביר שלא קויימו.

למרות שמועצת העיר מצאה לנכון להשקיע מיליון ₪ מכספי הפיתוח לטובת 10 פסלים סביבתיים, טרם נראים באופק המשאבים הדרושים למציאת הפתרון לשיפוץ רחוב אהרונוביץ. ג.נ שהוא אחד מתושבי הרחוב ביקש מחבר מועצת העיר, אדיר בנימיני, המנסה כבר במשך כשנתיים לקדם את הנושא, להעביר את המסר הבא: "תמסור לראש העירייה כי מאסנו במצב ושתשקיע באנשים ולא בפסלים".


כזכור, עוד בחודש פברואר 2005 העלה בנימיני את נושא מצב התשתיות הקשה במקום בעקבות בקשת שני חברי ועד הרחוב, אבי אלוש ועודד לוי. מתלונתם התברר שלשיפוץ הרחוב הוקצה תב"ר עוד בשנת 1998 שלא יצא לבסוף אל הפועל בשל ההשקעה המסיבית שיש להשקיע במקום.


במהלך ישיבת המועצה בחודש אוקטובר התקבלה הבטחה ממנכ"ל המועצה דאז, יוסי לוי, שנושא שיפוץ הרחוב יועלה לסדר עדיפות גבוה, אולם מאז הספיק לוי להתחלף והנושא טרם טופל.


אדיר בנימיני: "לבי, לבי עם תושבי הרחוב. יש לי תחושה שאם היה מדובר בכביש ראשי במרכז העיר או בתוך פרבר יוקרתי הכביש היה כבר מסודר מזמן. בנוגע לעניין הפסלים כל מה שנותר לי הוא לצטט את החכם היווני דמוקריטוס שאמר כי 'ישנן נשים שניתן למשול אותן לפסלים – לבושן ומראן מפואר, אך לב אין להן'. בהחלט חומר למחשבה עבור תושבי רחוב אהרונוביץ..."


Councillor ADIR BENYAMINI Municipality of Netanya
www.adir-b.com

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

כמה שאתם טיפשים שם בעריה ולא מתחשבים
אתם יודעים רק לדבר ולעשות זה כבר סיפור אחר
נחכה ונראה בבחירות הבאות מה יקרה כמה תבטיחו ומה הסיכוי שאנשים יאמינו לכם