סה"כ צפיות בדף

יום שבת, פברואר 10

סיכום איזכורים עיתונות מקומית 2006

עלייה חדה בכמות האזכורים של בנימיני בעיתונים "אמצע נתניה" ו"השבוע בנתניה" מרשת מקומונים בשרון


ירידה קל של כ-10% נרשמה ב"חדשות נתניה" שבו השנה השלישית ברציפות מופיעים מספר האיזכורים הרב ביותר.
ב"בקול השרון" נמשכת הייציבות סביב ה-20%

כמדי שנה מתפרסמת באתר זה סקירה שנתית של כמות האזכורים בעיתונות המקומית בעיר נתניה של חבר המועצה, אדיר בנימיני; ראוי לציין כי הנתונים לגבי כמות האזכורים מתייחסת אך ורק לעיתונות המקומית הכתובה, ואינה כוללת את האזכורים ברדיו המקומי
(FM90 "רדיו אמצע הדרך"),
ולא את אתרי האינטרנט העוסקים בין היתר בנעשה בעיר נתניה ("כאן נעים" ו-"קקטוס").


חבר מועצת עיריית נתניה, אדיר בנימיני, אוזכר בעיתונות המקומית בנתניה 187 פעמים בשנת 2006; המדובר בירידה קלה בהשוואה לשנת 2005.


כמות האזכורים הגבוהה ביותר נרשמה זו השנה השלישית ברציפות בעיתון "חדשות נתניה" (רשת שוקן) אשר עומד על שיעור של 29% לעומת 39% בשנת 2005


זינוק מטאורי ומרשים ביותר בכמות החשיפה נרשם בעיתון "אמצע נתניה" (ידיעות תקשורת) 12.18% בשנת 2005 ל-24% בשנת 2006. ניתן להסביר זאת בשיתוף הפעולה הפורה של בנימיני עם העיתונאי, גיא ליברמן, אשר עובד כיום במקומון אחר של הרשת - "על השרון" ומסקר את הערים הרצליה ורעננה.

עליה בולטת ומרשימה נרשמה גם בעיתון "השבוע בנתניה" מרשת מקומונים בשרון מ-11.34% בשנת 2005 ל-18.2% בשנת 2006.

יציבות איתנה נרשמת זו השנה השלישית ברציפות במקומון העצמאי והבלתי תלוי "קול השרון" סביב 20% חשיפה. בשנת 2006

אוזכר שמו של בנימיני 19.35% לעומת 21.8% בשנה הקודמת 2005

כמו בשנה שעברה מציין בנימיני לטובה את התקשורת המקומית בנתניה: "נתניה התברכה בכך שבעיר פועלים מספר רב של ערוצי תקשורת העוסקים במה שמתרחש בעיר. בעת האחרונה ישנה תנופה חזקה בתחום האינטרנט, שגם שם הסיקור מקצועי מאוד ומהווה אולי את העתיד גם בתחום התקשורת המקומי. יש כמובן לברך על כך. בנוסף לכך על גלי האתר פועלת תחנת רדיו אזורית חזקה, "אמצע הדרך" העוסקת גם באקטואליה מקומית. לאחרונה הצטרף בתחום זה שחקן חדש וזהו רדיו "קול נתניה" (רדיו הסטודנטים של "המכללה האקדמית נתניה"), אשר מקדיש גם הוא מקום נרחב לנעשה בעיריית נתניה ולא רק מההיבט הסטודנטיאלי".

Councillor ADIR BENYAMINI Municipality of Netanya
www.adir-b.com

אין תגובות: