סה"כ צפיות בדף

יום שלישי, פברואר 12

מגרשי האימונים - מכבי נתניה

העיכוב בהקמת מגרשי האימונים

חבר מועצת העיר ממפלגת הירוקים, אדיר בנימיני, העביר מכתב נוקב וחריף לראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, בכל הנוגע להתמהמהות בעניין הקמת מגרשי האימונים לקבוצות הכדורגל, דבר שהביא לפני מספר ימים את שוער מכבי נתניה, לירן שטראובר להודיע על כוונתו לפנות לראש העירייה, על מנת להסביר לה את הקושי שיוצר המצב הנוכחי בו אין לקבוצה מתקן אימונים קבוע.

בנימיני היה כזכור הראשון להעלות את הסוגיה למועצת העיר ודחף לקדם את הנושא הביע מורת רוח רבה מהעיכובים הרבים בקידום הנושא.
ח"מ אדיר בנימיני (הירוקים): "מדובר במחדל וכישלון של עיריית נתניה; הקמת מתקני ספורט זהו שרות מוניציפאלי בסיסי, שכל רשות מקומית צריכה וחייבת לספק לתושביה במסגרת החובה שלה לדאוג לאיכות חייהם. המצב הנוכחי בו מועדון כדורגל מקצועני בליגת העל פעול בתנאים פרימיטיביים, המביישים אפילו קבוצות במדינות העולם שלישי, הוא מצב בלתי נסבל.

להלן נוסח המכתב שנשלח לראש העירייה:

לכבוד:

גב' מרים פיירברג-איכר
ראש עיריית נתניה


גברתי ראש העירייה,

הנדון: הקמת מגרשי אימונים כדורגל

לאחרונה, כמו אוהדים רבים של קבוצת מכבי נתניה, נחשפתי באמצעי התקשורת לקשיים הגדולים, שהינם מנת חלקם של שחקני הקבוצה, בכל הנוגע למחסור הקשה במגרשי אימונים ברחבי העיר. נודעה בעיקר כוונתו של קפטן הקבוצה והשוער המצטיין, לירן שטראובר, לפנות אליך בעניין זה.
מקוממת ומרגיזה כאחד הייתה הטענה של אותו "גורם עירוני בכיר", ממנה השתמע כי אין מדובר כביכול, במצוקה ספונטאנית המשקפת הלך הרוח אמיתי בקרב השחקנים. ארהיב עוז ואציין, כי הנני חולק באופן נחרץ על מסקנה זו!
אין זה המקום לעמוד שוב בהרחבה ולציין בפניך פעם נוספת שהמדובר בקבוצה מקצועית, שנמצאת היום במקום השני בליגת העל, ופועלת לדאבוננו בתנאים פרימיטיביים ביותר. די להזכיר את הכותרת הממצא, בה נקט המקומון "קול השרון" לפני כשנה (14/03/2007) כשקבע באופן נחרץ: "נתניה ליגה ג'". בין היתר עלתה שם גם השאלה "מה יש באום אל-פאחם ואין בנתניה?", נדמה שהתשובה לכך ברורה!
. על פי השקפתי, אותה הבעתי במספר לא מבוטל של מקרים: הקמת מתקני ספורט זו מתפקידה של הרשות המקומית, כחלק מחובתה לדאוג לאיכות החיים ורווחת תושביה. סבורני כי לא יהיה זה מוגזם לומר ולצפות כי עיר מודרנית ומתקדמת כמו נתניה יהיו בה כמה מתקני ספורט, כפי שקיימים בכל עיר בסדר גודל דומה בעולם המערבי ואפילו בעולם השלישי.
כמדומני, ואינני היחיד הסבור, שהמציאות עימה נאלצת להתמודד היום קבוצת הדגל של העיר מליגת העל, המביאה כבוד והדר לעירנו, הינה מציאות שהינה פשוטה כמשמעה - בלתי נסבלת!
אכן, יש לציין לזכותך את התרומה הגדולה שלך לקידום הספורט בנתניה, ואת העובדה שהנך ראש העירייה הראשונה שהצליחה להוציא מן הכוח אל הפועל, את השאיפה לבנות אצטדיון עירוני, ודווקא בשל כך נראה כי מתגמדת הצפייה מגברתי להביא להקמת קומפלקס אימונים ראוי לשמו, סוגיה שאמורה להיות לפחות, על פניו, משימה פשוטה בהרבה, בחזקת קל-וחומר.
אי לכך ובהתאם לזאת, אתכבד לבקש לברר באמצעותך מה גורם לעיכוב כל כך גדול בהקמת קומפלקס האימונים? מדוע למרות שחלף זמן רב מאז שאושרו התב"רים לצורך מטרה זו, טרם רואים כל ממצא מעודד בשטח?
בתודה מראש!



בכבוד רב,

אדיר בנימיני
חבר מועצת העירייה
העתק:
תא"ל (מיל') צביקה רק – מנכ"ל העירייה


Councillor ADIR BENYAMINI Municipality of Netanya
www.adir-b.com

אין תגובות: