סה"כ צפיות בדף

יום שישי, פברואר 29

איחוד הכדורסל

על עיריית נתניה להכין תוכנית לאיחוד קבוצות הכדורסל

כך טוען חבר מועצת העיר, אדיר בנימיני, בעקבות דרישתו של יו"ר קבוצת אליצור נתניה, צביקה בלנקיטי, לאחד את מחלקות הילדים והנוער של העיר. הנושא יעלה כהצעה לסדר בישיבת המועצה הקרובה.
בנימיני: "איחוד מחלקות הכדורסל הוא צו השעה ולכן חובתה של העירייה להכין תוכנית מסודרת להוצאתה לפועל. מי שנפגע וסובל מכל המצב הם רק הילדים בשתי המחלקות".


יו"ר קבוצת הכדורסל של אליצור נתניה, צביקה בלקיטי, העלה לאחרונה בפני מנכ"ל העירייה, תא"ל (מיל') צביקה רק, את הבקשה להביא לאיחודן של קבוצות הילדים והנוער לקבוצה עירונית אחת. כיום פועלות בעיר שתי מחלוקות נוער נפרדות בכדורסל: הראשונה בניהול של מח' הספורט בעיריית נתניה והשנייה בניהולה של אליצור נתניה. מצב זה גורם לכך שהכישרונות הגדולים בגילאים האלה מתפזרים בין שני מועדונים, בדומה למה שקורה בתחום הכדורגל; פיצול זה אינו תורם מבחינה זו לספורט בעיר.
חבר מועצת עיריית נתניה, אדיר בנימיני (מפלגת הירוקים), טוען כי על העירייה לפעול להכנת תוכנית מסודרת לאיחוד המחלקות, וזאת לטובת הגשמת האינטרס הציבורי הכולל. השיקול העיקרי שצריך לעמוד על הפרק, הוא קידום הכדורסל בעיר וטיפוח כישרונות צעירים שיוכלו בבוא היום להשתלב בקבוצה הבוגרת של אליצור נתניה.
בנימיני העלה כזכור בחודש מאי 2006 הצעת החלטה במועצת העיר במטרה להשאיר בעיר את מאמן נבחרת ישראל לשעבר, מולי קצורין, אשר התנאי להישארותו היה שיואחדו מחלקות הכדורסל. בנימיני מתך אז ביקורת קשה על מחלקת הספורט בעירייה ועל הנהלת העירייה, אשר העדיפה לטענתו, משיקוליה שלה לנהל מחלקת כדורסל שמתחרה בקבוצת הדגל של העיר, תוך יצירת תנאים בלתי שוויוניים וחיוב המועדון "המתחרה" עבור שימוש במתקנים העירוניים. קצורין החליט בסופו של דבר לעזוב את ניהול מחלקת הכדורסל של אליצור.
אדיר בנימיני (הירוקים): "בעירייה חייבים להכין תוכנית מסודרת ליצירת איחוד בין קבוצות הכדורסל של העיר. אין ספק שאופן הניהול של קבוצות הילדים והנוער העירוניות הוא מעולה ולכן בהחלט יתכן מצב שבו במסגרת האיחוד עם אליצור יישאר הנושא הניהולי בידי העירייה. כל זאת תוך שיתוף פעולה מלא בין העירייה לאליצור בתחום המקצועי. מי שנפגע וסובל מהמצב הנוכחי הם רק הילדים בשתי הקבוצות, אשר מקבלים פחות ממה שהם צריכים לקבל מבחינה מקצועית"



Councillor ADIR BENYAMINI Municipality of Netanya
www.adir-b.com

אין תגובות: