סה"כ צפיות בדף

יום שלישי, דצמבר 13

הנהלת מכבי נתניה יוצרת לעטר סביבת עבודה בלתי אפשרית


חבר מועצת עיריית נתניה, אדיר בנימיני  טוען כי עמיתיו בדירקטוריון מכבי נתניה גורמים נזקים גדולים לקבוצה, בכך שהם יוצרים סביבת עבודה בלתי אפשרית עבור המאמן, כדי לגרום לו ללכת הביתה. "בדרך להסגת מטרה זו הם עוד יורידו את הקבוצה ליגה- עליהם להחליט אם להתייצב מאחורי המאמן או לשלוח אותו הביתה, אבל ככה אי אפשר להמשיך!".
בנימיני: "מכבי נתניה מתנהלת היום כמו קבוצה בעולם השלישי".

יו"ר סיעת שינוי במעוצת העיר, אדיר בנימיני, יוצא במתקפה כלפי עמיתיו למועצת העיר החברים בהנהלת קבוצת מכבי נתניה, וגורמים לטענתו לנזקים מקצועיים לקבוצה באופן ההתנהלות שלהם כלפי המאמן, ראובן עטר.
בנימיני טוען שחלק מחברי הדירקטוריון, יוצרים סביבת עבודה בלתי אפשרית עבור המאמן, בתקווה שיבין את הרמז וילך הביתה. הבעיה שבדרך הם פוגעים בקבוצה, ועוד עלולים להוריד את הקבוצה בחזרה לליגה הלאומית.
את עיקר ביקורתו מכוון בנימיני לעברו של הממונה על מחלקות הנוער, סגן ראש העירייה, רפי קדוש, שצוטט באחת מישיבות ההנהלה באומרו כי "עטר צריך פסיכולוג". בנימיני: "על קדוש להתרכז במה שהוא אחראי ולא בפסיכולוגיה. מוטב שקדוש יתרכז בהצלת קבוצות הנוער שמתרסקות תחת שליטתו", ציין.
ח"מ אדיר בנימיני: "אני מאמין כי ברגע שנבחר מאמן על כולם להתייצב מאחוריו ולתת לו את כל הגיבוי. בתום העונה שעברה אמרתי לאשר אלון כי לדעתי המאמן צריך להיות אורי מלמיליאן, אבל ברגע שנקבע כי עטר הוא המאמן, צריך היה לתת לו שקט תעשייתי עד סוף העונה. מכבי נתניה מתנהלת היום כמו קבוצה בעולם השלישי. ההנהלה צריכה להחליט אם הם משאירים את המאמן או שמשחררים אותו, אבל הניסיונות לגרום לו ללכת לבד גורמים נזק אדיר לקבוצה".
עוד הוסיף: "אין זה משנה מי המאמן, כל עוד הפוליטיקאים עסוקים בשחרור הצהרות על ימין ועל שמאל, גם אם למאמן היו קוראים פאביו קאפלו ובהרכב היה משחק רונלדיניו, אין לקבוצה סיכוי להצליח. לא צריך להיות גאון כדורגל כדי להבין, ששקט תעשייתי הוא המצרך הכי חשוב, כרגע, למכבי נתניה – אחרת ההתרסקות בדרך חזרה ללאומית תימשך – גם לאחר התיקו מול בית"ר".
ADIR BENYAMINI Council Member MUNICIPALITY OF NETANYA

אין תגובות: