סה"כ צפיות בדף

יום ראשון, דצמבר 25

ישיבת התקציב התקיימה ללא נוכחות חברי האופוזיציה


מועצת העיר נתניה דנה בתקציב העירוני לשנת 2006 ללא נוכחות חברי האופוזיציה העירונית אשר עזבו את אולם הישיבות במחאה לאחר שפתיחת הישיבה הראשונה שלא מן המניין התעכבה בלמעלה משעתיים.
חברי המועצה שהגיע לדיון הראשון שזומן לשעה 18:30 והיה אמור לעסוק בתאגיד המים העירוני "מי נתניה" (אסיפת בעלי המניות), גילו כי ראש העירייה עדיין ספונה בלשכתה ובוששת להגיע לאולם הישיבות.
במקום נכחו מספר לא מבוטל של בעלי באסטות בשוק העירוני ושבאו למחות על היד הנוקשה שהפיקוח העירוני מפעיל במקום.
לקראת השעה 20:00 כשעה וחצי אחרי המועד לפתיחת הישיבה, החליטו מספר לא מבוטל של חברי מועצה לעשות מעשה ולנטוש את אולם הישיבות כמחאה על העיכוב הגדול בפתיחת הישיבה.
כל חברי האופוזיציה ומספר חברי אופוזיציה עזבו את המקום, וכשראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, הגיעה לאולם הישיבות הסתבר לה כי אין קוורום מינימלי (13 חברי מועצה) לפתיחת הישיבה.
לאחר סבב מהיר של טלפונים לחברי מועצה בקואליציה במטרה לשדל אותם לחזור לאולם הישיבות חזרו חברי המועצה ויקטור סרוסי, קובי לוי ואפרים בולמש. במקום התייצב גם ח"מ חיים פרידריך שהגיע באיחור רב.
זה היה אירוע חסר תקדים בעיריית נתניה שתקציב העירוני מאושר ללא נוכחות האופוזיציה וללא דיון ממצא בנושאים כבדי המשקל הנובעים מהתקציב העירוני.
חבר מועצת העיר, אדיר בנימיני, אמר בעקבות חזרתם המבישה של מספר חברי מועצה שנטשו את המקום במחאה וחזרו מאוחר יותר לישיבה בעקבות הטלפונים שקיבלו כי התנהגו "כמו שפנים". לישיבה הבאה של מועצת העיר, הוסיף בנימיני, צריך לדאוג לכך שמישהו יביא "ארגז של גזר שהוא המעדן הראוי עבור אותם חברי מועצה חסרי חוט שדרה".
יצויין כי חברי האופוזיציה ביקשו למחות גם על החלטה שהתקבלה כי הדיון הראשון שעסק בחברת "מי נתניה" יהיה סגור לאמצעי התקשורת.
ADIR BENYAMINI Council Member MUNICIPALITY OF NETANYA

אין תגובות: