סה"כ צפיות בדף

יום שני, ספטמבר 25

שאילתה 1 לישיבת מועצת העיר נושא: תשלום עבור כבאית במשחקי מכבי נתניה

לכבוד:

עו"ד יורם זנו
יו"ר מועצת עיריית נתניה


שאילתה 1 לישיבת מועצת העיר
נושא: תשלום עבור כבאית במשחקי מכבי נתניה


לאחרונה פורסם באמצעי התקשורת כי קיימת דרישה של איגוד ערים (לשירותי כבאות) באמצעות, סגן ראש העיר, מר רפי קדוש, שמועדון מכבי נתניה ישלם במזומן בכל משחק עבור שירותיה של כבאית; ולא, מאיים מר קדוש – "לא תופיע כבאית למשחק". בנוסף לכך נימסר כי יש כוונה מצד איגוד ערים להפקיע את מחיר השרות בלמעלה מ-200% לעומת השנה שעברה. נטען כי בעקבות התערבותה של ראש העירייה הורד מחיר השרות ל-1100 ₪ במקום 2500 ₪.
סוגיה זו מצטרפת לעוד שורה ארוכה של עניינים אחרים שעל פיהם נוצר הרושם שגורמים בעירייה מנסים לשנות את "כללי המשחק", מאז עברה הקבוצה לבעלי החדשים - עד כי מתקבלת התחושה שיש רצון להעשיר על גבם את קופת העירייה או לצורך השגת מטרות אחרות.

לאור האמור לעיל אבקש לברר את הדברים הבאים:
מה היו השיקולים של איגוד ערים להעלות בצורה דרסטית כל-כך את מחיר השרות מעבר אולי לשיקולי "הכיס העמוק" של ההנהלה החדשה של הקבוצה?
מתוקף איזו סמכות הטילה ראש העירייה וטו על גובה הסכום? מעבר להיותה נציגת עיריית נתניה במליאת איגוד הערים לשרותי כבאות; האם מסורה לרה"ע גם זכות הוטו המפורסמת (שמקורה בתפקיד הטריבון של הפלאבס), על כל החלטה שמתקבלת שם?
האם ראש העיר מתוקף חברותה בהנהלת איגוד הערים אינה מודעת למתרחש בו? האם היא לא הייתה מודעת מראש על ההחלטה שהקבלה בנוגע לדרישות הכספיות ממכבי נתניה?
מדוע נוצר הרושם שראש העירייה בשיתוף עם גורמים פוליטיים ועירוניים אחרים משחקים את תפקידיי "השוטר הטוב" ו"השוטר הרע" במערכת היחסים בין הגורמים העירוניים לבין הקבוצה?


בתודה מראש,

אדיר בנימיני
חבר מועצת העיר נתניה

Councillor ADIR BENYAMINI Municipality of Netanya
www.adir-b.com

אין תגובות: