סה"כ צפיות בדף

יום שלישי, ספטמבר 12

בנימיני יסייע לבני נוער שנוצלו בעבודה בחודשי הקיץ

בנימיני יסייע לבני נוער שנוצלו בעבודה בחודשי הקיץ

חבר מועצת העיר אדיר בנימיני מעוניין לשים קץ לניצול של בני הנוער בעיר ב"עבודות הקיץ". כוונתו לרכז תלונות על בתי עסק בנתניה שהעסיקו בני נוער "בתנאים של ניצול ובשכר זעום בניגוד לחוק".

חופשת הקיץ הסתיימה וכמה מאוד בני נוער חזרו ללימודים לאחר שנוצלו בעבודות הקיץ בשכר זעום בניגוד לחוק. המדובר בעיקר בעבודות מלצרות בבתי קפה ובמסעדות אבל לא רק.
לאחר שלחבר מועצת עיריית נתניה, אדיר בנימיני, הגיעו ידיעות על כך שבתי עסק בעיר ניצלו בני נוער בשכר זעום ובתנאי עבודה מחפירים, הוא החליט לקדם יוזמה ולרכז תלונות מבני נוער במטרה למצות את הדין עם אותם בתי עסק.
לבנימיני נודע אף על בתי עסק בעיר בהם המלצרים אינם מקבלים שכר לפי שעה, אלא מתחלקים בטיפים שנאספו באותו ערב. אחת התלונות נוגעות למסעדה אשר מארחת לא מעט בכירים בעירייה, ואם אכן יתגלה שהמלצרים שם לא זוכים לשכר הוגן, מתכוון בנימיני לדרוש מבכירי העירייה לחדול מלהיעזר בשרותי המקום.
בנימיני מתכוון לרכז את התלונות באמצעות אתר האינטרנט המופעל על ידו:
www.adir-b.com
אדיר בנימיני: "יש לשים קץ לניצול בני הנוער שהעובדים בחופשות הקיץ. אני קורא מכאן לכל מי שעבד במהלך חופשת הקיץ ולא קיבל שכר לפנות אלי ואטפל בפנייתו באופן אישי. עבודה בתנאי עבדות וניצול הם מושגים ששייכים למאה ה-19
ואני חש חובה כנבחר ציבור מקומי לפעול לכך שלא יתקיימו בנתניה במאה ה-21".

Councillor ADIR BENYAMINI Municipality of Netanya
www.adir-b.com

אין תגובות: