סה"כ צפיות בדף

יום ראשון, דצמבר 24

מימון קרן ליוצרים צעירים בני נתניה

לאחר מאבק ארוך של כשנתיים קיבלה ראש העירייה את רעיון הקמת הקרן למען יוצרים צעירים בני נתניה

בישיבת מועצת העיר שעסקה בתקציב 2007 התחייבה ראש העירייה לערוך עדכון תקציבי לצורך מימון הקמת קרן לתמיכה ביוצרים צעירים בני נתניה בתחום התרבות והאומנות.
המדובר בקרן שמטרתה לסייע במימון ראשוני ליוצרים חדשים אשר מתקשים בפריצת הדרך הראשונה.
ח"מ אדיר בנימיני: "מטרת הקרן הינה לסייע למשל למוסיקאים מוכשרים להוציא דיסק ראשון או לסופר מקומי עם פוטנציאל להוציא-לאור ספר ביכורים. אני שמח שלאחר שנתיים של מאבק הסכימה ראש העירייה לקבל את הרעיון, וגם על דעתה אני יוכל לומר שיש מקום להקים ועדה מקצועית שתבחן מיהם יוצרים בעלי פוטנציאל מבחינה אומנותית לקבלת התמיכה. זאת על מנת שנעודד את הטובים והראויים ביותר".

כזכור ההצעה לסדר שהמקורית הועלתה לראשונה בתחילת שנת 2005 וזכתה לרוב במועצת העיר, כאשר לא מעט חברים בקואליציה העירונית תמכו בה. מטרת הקרן הינה לסייע לאומנים צעירים, בני נתניה, בתחילת דרכם האומנותית. מועצת העיר דנה בעקבות כך בעניין בישיבת המועצה שהתקיימה חודש אפריל 2005; אולם, בתום הדיון, הורתה ראש העירייה על 'משמעת קואליציונית' והצעת ההחלטה נפלה ברוב חברי הקואליציה, שחלקם תמכו בה בהצבעה המקורית .
הערב בישיבת התקציב שינתה ראש העירייה את עמדתה והבטיחה להעמיד לצורך העניין תקציב של 50 אלף ₪. זאת בעקבות הסתייגות לתקציב אותו העלה חבר מועצת העיר בנימיני אשר ציין בישיבת המועצה שיתכן וזאת בשורה טובה לקידום התרבות בעיר.

ח"מ אדיר בנימיני: "קיבלתי לא מעט פניות באמצעות אתר האינטרנט שלי מתושבים שחשבו שמדובר בדבר הכרחי וחשוב לעיר. אני בהחלט חייב להאציל מברכתי לראש העירייה על שינוי הגישה לעניין למרות המחלוקות הרבות שהיו בינינו בעבר ואלה שעוד צפויים ודאי לצוץ בעתיד".

Councillor ADIR BENYAMINI Municipality of Netanya
www.adir-b.com

אין תגובות: