סה"כ צפיות בדף

יום שני, דצמבר 25

מכבי נתניה מתקן אימונים

חובתה של עיריית נתניה להשתתף בעלויות הקמת מתקן אימונים למכבי נתניה

חבר מועצת עיריית נתניה, אדיר בנימיני, יגיש הצעה לסדר למועצת העיר בנוגע להשתתפות העירייה במימון העלויות שאינן צריכות ליפול על כתפי מכבי נתניה וקרן המתקנים בלבד.
בפניה אישית לדניאל יאמר מגנה בנימיני את המתקפה החזיתית והמשתלחת של מספר חברי מועצה כנגד המועדון הנובעים לדעתו ממניעים פסולים.

ח"מ אדיר בנימיני: "במשך שנים חלמנו שיגיע איש אדם רציני כמו דניאל יאמר, שיש ביכולותיו להצעיד את המועדון הזה חזרה לימים הגדולים. במקום לברך ולעודד אותו קמו להם גורמים ששמו לעצמם כמטרה לתקוע מקלות בגלגלים ממניעים פסולים. למרות הקשיים הגדולים שהמועדון מתמודד איתם כיום, אין לי ספק שבעתיד הקרוב מכבי נתניה בעידן יאמר עוד תגיע רחוק".

להלן נוסח המכתב שנשלח על ידי חבר מועצת העיר אדיר בנימיני לדניאל יאמר:
‏22 דצמבר 2006
‏א' טבת תשס"ז
לכבוד:

מר דניאל יאמר
מועדון הכדורגל מכבי נתניה
רח' זנגביל 44
נתניה

א.נ.,

הנדון: הבעת סולידאריות ותמיכה

אתכבד לפנות אליך כאוהד ותיק משחר נעוריו של מועדון הכדורגל מכבי נתניה.
במשך שנים רבות קווינו ופיללנו רבים מאוהדי הקבוצה להגעתו של אדם בדמותך, אשר יש באמתחתו וביכולותיו להצעיד את המועדון קדימה, ואולי אף למחוזות שלא ידע בעבר!
לאחרונה התוודעתי כמו רבים אחרים למתקפה החזיתית ולביקורת הארסית שבחרו להשמיע קומץ מעמיתי במועצת העיר כנגד התנהלות הקבוצה, ולאור הדברים החמורים שנאמרו מצאתי לנכון לפנות עליך ולחזק נא את ידך, בפועלך המבורך למען הקבוצה בפרט, ולעיר נתניה בכלל!
יאמר נא ברורות: ביקרות היא מצרך חשוב שלא יסולא בפז בחיינו בציבוריים, אולם זו צריכה להיאמר ולהישמע באופן ענייני ובתום-לב.
אין צורך שנפליג למרחקים גדולים על מנת לעמוד על המניעים של דורשי הרשימות למיניהם; למדנו זאת מלא אחר מאשר אלכסנדר המילטון באחד ממאמרי "הפדרליסט": "אם נחלוק על קיומם של עימותים מעין אלה בטענה שיחסרו להם מניעים, משמע ששכחנו שבני האדם הם שאפתנים, נקמנים וחומדי בצע". ושמא נעלמה מעיני סיבה נוספת מעבר לדברים אלה, אבקש מראש סליחה ומחילה...
כולי עלמא לא פליגי שהמציאות שבה פועל כיום המועדון שבבעלותך היא לא קלה, והאתגרים שאיתם הינך נאלץ להתמודד רחוקים הם מלהיות פשוטים. אין ספק שעוד ארוכה הדרך עד ליצירת מציאות אופטימאלית, בכל הקשור לאמצעים שעומדים לרשותך לצורך ניהול מועדון כדורגל מקצועי ומודרני, אשר נאלץ לפעול היום ללא מתקנים ראויים וללא תשתית מינימאלית.
זה אולי המקום להזכיר מספר מחלות-ילדות של העיר נתניה, הנובעות ממספר חטאי-נעורים שבוצעו על-ידי קברניטי העיר לדורותיהם; אין זה סוד כי בעיר קיים מחסור משווע במתקני ספורט ועובדה זו גלויה לעיניי כל! מי כמוך, שמודע ומכיר ערים גדולות באירופה בסדר גודל של העיר נתניה, בהם קיימים עשרות מתקני ספורט שונים לשימוש חובבני ומקצועני כאחד. נתניה לדאבוננו רחוקה שנות-אור ממציאות טריוויאלית ומתבקשת זו!
מבלי לצלול עמוק מידי לתוך נבכי בירור סדרי העדיפויות הקלוקלים של עיריית נתניה, אדגיש רק כי זו האחרונה העדיפה לאורך השנים להעניק בנדיבות רבה קרקעות לגורמים סקטוריאליים שתרומתם לעיר מוטלת בספק, וזאת במקום לעשות שימוש טוב ומושכל יותר במשאבים אלה, בין היתר לקידום הקמת מתקני ספורט.
ברגע של גילוי-לב עלי לומר שאני חש בוש ונכלם כחבר מועצה וכתושב העיר שקבוצת הדגל הספורטיבית שלה (על כל קבוצות הנוער והילדים שלה), נאלצת לנדוד אל מחוזות מרוחקים לצורך קיום פעילות שוטפת. כבר התבטאתי בנושא זה במועצת העיר, ושם ציינתי כי בעיניי מדובר באות-קלון לעיר מודרנית ומתקדמת כמו נתניה שאין בה מתקן אימונים ראוי לשמו לקבוצת הספורט הייצוגית מספר אחת שלה!
הבה נכוון עתה מבטנו אל העתיד, שהרי את הנעשה כידוע לא ניתן להשיב; אין זה הרגע לשאת את העיניים אל העבר, אלא להביט אל עבר העתיד. הנני סבור, וכוונתי להביע עמדה זו בפני עמיתי למועצת העיר, כי עלויות הקמתם של מגרשי אימונים לא צריכים ליפול על כתפי המועדון וקרן המתקנים בלבד. מחובתה של עיריית נתניה לתרום את חלקה. הנני רואה בזאת חובה ממדרגה ראשונה לא רק ככפרה על חטאי-נעורים, אלא גם כמצרך אלמנטארי שרשות מוניציפאלית צריכה לספק לתושביה.
הנה זה הלכנו סבבנו ואל מקומנו שבנו; לאור הקשיים שציינתי לעיל היה ניתן לצפות מעמיתיי למועצת העיר למעט יותר אהדה ותמיכה מזו שזכית לה עד כה על תרומתך הגדולה לעיר. הנני מכוון את דעתי לא רק לפעילות במסגרת הקבוצה הבוגרת והמקצוענית שמן הסתם זוכה לחשיפה התקשורתית האינטנסיבית ביותר. יתכן שהדבר נובע פשוט מחוסר מודעות לפעילות הנרחבת שמתרחשת במחלקות הנוער והילדים של המועדון ובענפים אחרים שתורמים תרומה רחבה ונרחבת לעיר.
אין לי אלא להצטער על כך שלא כך הם פני הדברים, אולם הנני מאמין שבמועצת העיר ישנם גם חברים שסבורים אחרת ושקולם טרם נישמע. אי לכך מצאתי לנכון כאמור לפנות אליך ולהביע בפניך, לפחות לגבי דידי, את הערכתי לפועלך במסגרת מועדון הכדורגל מכבי נתניה, ולהביע את אמונתי כי בדרכך שלך תוכל להביא את הקבוצה להישגים אותם לא ידע כבר שנים רבות!






בברכה,

אדיר בנימיני
חבר מועצת עיריית נתניה


העתק:
חברי מועצת עיריית נתניה
Councillor ADIR BENYAMINI Municipality of Netanya
www.adir-b.com

אין תגובות: