סה"כ צפיות בדף

יום שני, ינואר 7


בנימיני דורש מראש העירייה להחליף את רכבת לרכב ידידותי לסביבה

במכתב תקיף לראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, טוען בפניה חבר מועצת העיר, אדיר בנימיני (מפלגת הירוקים), כי אין היא יוצאת לידי חובתה בהקרנת מצגות יפות על איכות הסביבה במועצת העיר, עליה לשמש דוגמא אישית ולהורות על החלפת רכבה לרכב היברידי ידידותי לסביבה


להלן נוסח המכתב לראש העירייה:


לכבוד:

גב' מרים פיירברג-איכר
ראש עיריית נתניה


גברתי ראש העיר,


הנדון: החלפת צי הרכבים בעירייה לרכבים היברידיים ידידותיים לסביבה

1. בישיבת מועצת העיר של חודש דצמבר הוצגה במועצת העיר מצגת מטעם הועדה להגנת הסביבה העירונית, שתפקידה היה לסקור את פעילות הבר-קיימא שעשתה בעיר עד כה.
2. אינני רואה לנכון לחזור ולהביע שוב בהזדמנות זו את מילותיי הלא-מלטפות בעקבות מצגת זו, מילים אותם הגדתי בהרחבה במהלך ההתייחסות למצגת בדיון לגופו במועצת העיר. אחזור ואציין רק שבניגוד למה שהוצג במצגת, המצב רחוק מלהיות אופטימאלי בשטח זה.
3. בהמשך לאמור לעיל, אתכבד להביא בפניך את ציפייתי שאת גברתי, תשמשי דוגמא, לראש רשות אשר הדאגה לנושא הסביבתי חשוב בעיניה, ותורי על החלפת צי רכבי הליסינג המשרת את גברתי ואת בכירי העירייה, לרכבים היברידיים הידידותיים לסביבה.
4. לכל הפחות הייתי ממליץ לך גברתי, להחליף את הרכב העירוני בו את נוסעת כיום, ברכב היברידי מסוג הונדה סיביק IMA או לחילופין רכב היברידי מסוג טויוטה פריוס (אלה שני הדגמים ההיברידיים היחידים הזמינים כיום בשוק הרכב בישראל).
5. על מנת לבצע צעדים אפקטיביים להגנה על הסביבה, אין די בהצגת מצגות יפות במועצת העיר ובכך לצאת לידי חובה; יש לנקוט בצעדים מוחשיים אשר יתנו דוגמא לתושבים בחזקת שיראו בך ובהתנהלותך מורה דרך להלכות ולמינהגות, ועל מנת שיאמרו: "ממנה נשמע ונלמד וכן ננהג".
6. אי לכך ובהתאם לזאת, אבקשך לפעול להחלפת צי הרכבים המשמשים את בכירי העירייה לרכבים היברידיים הידידותיים לסביבה.



בכבוד רב,

אדיר בנימיני
חבר מועצת העיר


Councillor ADIR BENYAMINI Municipality of Netanya
www.adir-b.com

אין תגובות: