סה"כ צפיות בדף

יום שבת, ינואר 12

העברת תחנת האוטובוס ביציאה מפולג

ביקורת קשה על ההחלטה לבטל את תחנת האוטובוס ברמת פולג

תושבים ברמת פולג בנתניה הביעו מורת רוח רבה לאחר שיו"ר ועדת התחבורה העירונית, חבר המועצה, חיים פרידריך (ליכוד), הגה וקידם את ההחלטה לבטל את תחנת האוטובוס שהייתה ממוקמת בקצה של שד' בן-גוריון לכיוון היציאה לכביש חיפה-ת"א.

עם ביטול התחנה, כל תושב פולג הנזקק לשרות של תחבורה ציבורית, חייב לחצות את הצומת הסואן אל עבר התחנה שממוקמת בשכונה הסמוכה, קירית-נורדאו.



תושב שכונת רמת- פולג, גבריאל דידי, פנה בתלונה לחבר מועצת העיר אדיר בנימיני. בפנייתו סיפר התושב כי "כאבא ל -2 חיילים שמשתמשים בתחבורה הציבורית להגיע לבסיס המעבר של התחנה פגע בהם, לדוגמא קו 600 של אגד שלא מגיע מתוך קרית נורדאו אינו זמין עבורם יותר,ויתכן שישנם עוד קווי תחבורה ציבורית מאז ביטול התחנה לא עוצרים יותר בצומת פולג ומספר הסעות של צה"ל שבעבר עצרו בצומת פולג והיום אין באפשרותם לעצור".



עוד הוסיף וציין בפנייתו כי "גם אני תושב שכונת רמת פולג וסובל מהפקקים בבוקר. ברצוני להדגיש כי אכן נעשים ניסיונות לפתור את הבעיה בצומת פולג, ואיני חושב שבעיה אכן נפתרה ע"י העברת התחנה. אני חושב שהפקק הוא תוצאה של התחברות לכביש מס' 2, והרחבת הירידה לכביש מס' 2 היא הפתרון".



חבר המועצה אדיר בנימיני (מפלגת הירוקים) ציין כי יעלה את הנושא במועצת העיר הקרובה וידרוש להחזיר את התחנה לאלתר. כמו כן לא חסך לשונו מהאטימות שמאפיינת לדעתו את מקבלי ההחלטה.



אדיר בנימיני: "נראה שמי שקיבלו את ההחלטה הזאת התנתקו מהתושבים וחיים בעולם נוברישי משל עצמם. יש לבדוק באיזה אופן התקבלה ההחלטה ההזויה הזאת, שנראית כמו שליפה מהמותן ולא מהלך מחושב. אפשר להבין כיצד מי שנוסע במרצדס התנתק מצרכיי הציבור נוסעי התחבורה הציבורית, אולם לא ברור לי כיצד ראש העירייה, עובדת סוציאלית בעברה, נתנה יד למהלך בלתי מחושב שכזה שפוגע בציבור רחב. לצורך פתרון בעיית הפקקים יש צורך בתוכנית מערכתית ולא שליפות מהמותן בשיטת הזבנג וגמרנו. מצד אחד, ביטול התחנה זה לא מה שיפטור את בעיות הפקקים בפולג, ומצד שני ברור שלא נעשה כאן איזון נכון שלוקח את צרכי הנוסעים בתחבורה ציבורית משכונת "רמת פולג". בכוונתי לפעול להחזרת התחנה למקומה".


Councillor ADIR BENYAMINI Municipality of Netanya
www.adir-b.com

אין תגובות: