סה"כ צפיות בדף

יום חמישי, יוני 1

בעקבות מכתב התוכחה אותו העביר בנימיני ללוי



ח"מ לוי מודה: אני כישלון גדול בתור חבר מועצה

במכתב ארוך ומנומק שטח חבר מועצת עיריית נתניה, אדיר בנימיני, טענות רבות כלפי יריבו הפוליטי המובהק ביותר במועצת העיר, קובי לוי (הרווחה). לוי, עיתונאי לשעבר, התפרסם בעיר נתניה הודות לטורו השבועי "הצלפות" אותו כתב במשך שנים במקומון "השבוע בנתניה" במסגרתו "הצליף" קשות בפוליטיקאים מכל הקשת הפוליטית במישור המקומי והארצי כאחד. בנימיני טען במכתבו שלוי "הפך להיות העתק חיוור ודהוי" של כל מה שהוא עצמו הטיף נגדו במשך שנים.


בנימיני כתב ללוי: "לאור התנהלותך הפוליטית מאז שנבחרת כציר במועצת העיר לפני כשנתיים וחצי, מעשיך מחייבים התייחסות פרטנית ונפרדת, במיוחד לנוכח הצהרותיך בטרם בחירתך. המדובר בהצהרות שניתנו על ידך עוד בתקופה בה קולמוסך היה בידך, ועם מעט הדיו שהיה בתוכו השתלחת, ביקרת, התקפת, הצלפת והטפת מוסר לחברי המועצה  ללא רחם!"

בתגובה לטענותיו של בנימיני כי היה עליו לעמוד מאחורי הבטחותיו לבוחר, השיב לוי בתשובה כי "אני מקבל את הביקורת שלך באהבה גלויה, ואפילו במידה מסוימת מסכים לה. כל מילה זהב! כל מילה ברזל! ממש נופת צופים[...] אני בהחלט חושב כמוך, שאני כישלון בתור חבר מועצה... ביג דיל. נכשלתי אז מה? אשתדל יותר בפעם הבאה. ואם אני בתור כישלון גורם לך נחת, אז זה הנחת שלי שיש להנחת".





נוסח מכתבו המלא של קובי לוי:


לידידי אדיר היקר,

א. אתה כותב נפלא. לפעמים אני מרגיש שאתה קצת מחקה אותי... למרות שהמקור מוצלח יותר.
ב. אגב אני נורא גאה בעובדה שאתה אוסף את קטעי העיתונות שלי. יתכן מאוד שאבקש ממך צילומים שלהם, מפני שאני לצערי לא אוסף אותם.
ג. אני מקבל את הביקורת שלך באהבה גלויה, ואפילו במידה מסוימת מסכים לה. כל מילה זהב! כל מילה ברזל! ממש נופת צופים. לא יכולתי לחפש לעצמי "מגיד מישרים" טוב ממך. – ברוך השם זכיתי בך!!!
ד. אתה יודע מה, אם יש אחד מחברי מועצה של מסדר הכיפות שנפגעו ממני, אני מוכן לבקש ממנו סליחה. עלי נאמר "מודה ועוזב ירוחם".
ה. אני בהחלט חושב כמוך, שאני כישלון בתור חבר מועצה... ביג דיל. נכשלתי אז מה? אשתדל יותר בפעם הבאה. ואם אני בתור כישלון גורם לך נחת, אז זה הנחת שלי שיש להנחת.
ו. תשאיר לי מקום לידך, בשינוי... אם נשאר ממנה משהו.
ז. נשמה שלי, אתה הנשמה שאני דואג לה וגם זה משהו.
ח. העיקר קיבלת כותרת. סחתיין.

בידידות ובהערכה רבה,

קובי לוי



[1] שגיאת הכתיב במקור.

Councillor ADIR BENYAMINI Municipality of Netanya
www.adir-b.com

אין תגובות: