סה"כ צפיות בדף

יום שבת, אוגוסט 5

בעיית החניה באזור הרכבת

חבר מועצת העיר נתניה, אדיר בנימיני, פנה למנכ"ל העירייה, מר צבי רק, בהצעה שתקל על באי הרכבת מצדה המזרחי של התחנה (מכיוון אזור התעשייה הצפוני-הישן) הנאלצים להחנות את רכבם בדרך לא סלולה
לכבוד:

מר צבי רק
מנכ"ל עיריית נתניה


אדוני מנכ"ל העירייה,


הנדון: הסדרת החניה מזרחית לתחנת הרכבת בנתניה

לאחרונה התוודעתי לחומרת מצוקת החניה כפי שהיא באה לידי ביטוי גם בצדה המזרחי של תחנת הרכבת.
כנודע, מצוקת החניה בצדה המערבי של התחנה, הפכה ברבות הימים להיות למן המפורסמות; זאת בעקבות השינוי המבורך שחל עם הגברת השימוש בשירותי התחבורה המסופקים על ידי רכבת ישראל בעשור האחרון.
הקשיים במציאת חניה מסודרת בשעות הבוקר בצדה המערבי של התחנה, הביאו לא מעט תושבים מנתניה ומהסביבה להחנות את רכבם בקצה המזרחי של התחנה, בו אין עדיין בנמצא רחבת חניה מוסדרת.
מסיור שערכתי במקום גילית רכבים רבים החונים בצידי הדרך, בשדות, בסמטאות העפר ובשטחים הפתוחים בסביבה, כאשר בקרבת מקום ישנה רחבת חניה מסודרת שהגישה אליה נעולה - בשטח הנמצא קרוב לוודאי בבעלות פרטית.
המדובר ברחבת חניה הצמודה למבנה הנטוש שידע בעברו ימים יפים יותר, עת פעלה במקום חברת "אופנת ברוך"; מגרש החניה הצמוד למבנה זה שימש קרוב לוודאי כמקום חניה לעובדי החברה.
דומני שיש לאל ידה של עיריית נתניה האפשרות, לפנות לבעלי המקום על מנת לנסות למצוא הסדר אשר יאפשר לתושבים הבאים למקום (על מנת להשתמש בשרותי הרכבת), להחנות בו את רכבם.
אין לי ספק כי עם מעט רצון טוב מכול הצדדים, ניתן יהיה למצוא פתרון לעניין; כל זאת אף מבלי להשתמש ב"חרב ההפקעה", שעומד תמיד לרשותה של העירייה כמוצא אחרון.
לאור האמור לעיל, הנני סבור כי יש מקום כי תשקול להורות לגורמים המקצועיים לבחון את האפשרות להוציא את הרעיון מהכוח אל הפועל.
בתודה מראש ובברכת שבוע טוב ומבורך!


בכבוד רב,

אדיר בנימיני
חבר מועצת העיר

Councillor ADIR BENYAMINI Municipality of Netanya
www.adir-b.com

אין תגובות: