סה"כ צפיות בדף

יום שישי, אוגוסט 11

גרר עירוני

בנתניה לא פועל כבר זמן מה גרר עירוני
הדבר גורם לכך שלא ניתן לפנות למוקד העירוני בבקשה לפנות רכבים אשר חוסמים את התנועה. בד בבד מסתבר שישנם גם טענות בנוגע לזמן ההמתנה למוקד 106
תושבים בנתניה הבחינו באחרונה כי ברחובות העיר לא פועל מזה זמן מה מטעם עיריית נתניה, שירותי גרירה עירוניים, שמטרתם לפנות רכבים אשר חונים במקומות אסורים, חוסמים מעברים חשובים ומהווים הפרעה לתנועה. מברור העניין הסתבר כי העירייה הפסיקה את החוזה עם הזכיין מטמה בשל תלונות ואי עמידה בידעדים. התוצאה הישירה היא שבעלי רכבים המגיעים למרכז העיר יכולים להחנות בעין מפריע ללא חשש מגרירת רכבם.
כנודע, רשויות מקומיות נוהגות להתמודד עם תופעת החניה הלא חוקית באמצעות דו"חות חניה וגרירת רכבים. בעבר ניסו בין היתר בעיר תל-אביב-יפו את שיטת "הסינדול", אך לאחר זמן מה הגיעו למסקנה ששיטה זו אינה משרתת את המטרה. החשיבות של שרותי הגרירה הם בכך שניתן לפנות את הרכב באופן מיידי.
אדיר בנימיני: "עניין העדרם של שרותיי הגרר העירוניים רק מחזק את תחושת ההפקרות הקיימת בעיר כבר זמן מה ובאה לידי ביטוי גם בתופעת הבאסטות הלא חוקיות והבניה ללא היתרים"
פעילות מוקד 106
בד בבד עם התגלות היעדר שירותיי הגרירה, מתלוננים תושבים על זמני התגובה האיטיים של מוקד 106 העירוני. בעניין זה פנה לאחרונה חבר מועצת העיר, אדיר בנימיני, למנכ"ל העירייה, צבי רק, במטרה לברר האם הדבר נובע מכמות נמוכה של מוקדנים במוקד.
להלן נוסח מכתבו של אדיר בנימיני:
לכבוד:

מר צבי רק
מנכ"ל עיריית נתניה


א.נ.,

הנדון: זמני פעילות של המוקד העירוני 106

קיבלתי לאחרונה תלונה מתושב העיר אשר נאלץ לטענתו להמתין זמן רב מאוד לקבלת מענה אנושי מהמוקד העירוני.
לטענת התושב המתלונן הוא ניסה לאחרונה ליצור קשר עם המוקד העירוני בסביבות השעה 22:30, ונאלץ להמתין למעלה מ-20 דקות לקבלת מענה.
לאור האמור לעיל אבקש לברר את הדברים הבאים:
א. כמה נציגי שירות משובצים למשמרת בשעות הערב והלילה?
ב. מהו זמן ההמתנה הממוצע בשעות הערב והלילה?
ג. האם מעדיפה העירייה מטעמי חיסכון לשבץ מעט נציגים ככל האפשר על מנת לחסוך בעליות?
למען הסר ספק יובהר כי באמור לעיל משום חיווי דעה או הבעת עמדה באשר לטענות העולות לגופן.
אודה על קבלת התייחסותך בהקדם!
בתודה מראש!




בכבוד רב,

אדיר בנימיני
חבר מועצת העיר נתניה
Councillor ADIR BENYAMINI Municipality of Netanya
www.adir-b.com

אין תגובות: