סה"כ צפיות בדף

יום רביעי, אוגוסט 16

בנימיני: נתניה רחוקה מלהיות ערוכה למלחמה הבאה

בנימיני: נתניה רחוקה מלהיות ערוכה למלחמה הבאה
תחילת הסוף של המערכה הנוכחית, היא ככל הנראה רק הסימן להתחלת הספירה לאחור של המערכה הבאה, שתהיה קטלנית יותר. על העיר נתניה להיות ערוכה לכך היטב.
בנימיני: "לאור הכישלון הקטסטרופאלי של מרבית הרשויות המקומיות בצפון, תחושתי הינה שאנחנו רחוקים מאוד מלהיות מוכנים לאתגר הבא שעלול לעמוד בפנינו"
עם סיום המערכה הנוכחית בצפון, סבור חבר מועצת העיר, אדיר בנימיני, כי יש מקום לכנס את חברי ועדת משק לשעת חירום (מל"ח), על מנת להיערך כבר למלחמה הבאה. בנימיני סבור כמו רבים, כי כפי שמסתמן כרגע, חיזבאללה לא יפורק מנשקו, ובסיוע איראן ידאג להתחמש מחדש. משמע שהעימות הבא הוא רק עניין של זמן, ובהחלט סביר להניח כי נתניה תהיה יעד למתקפת טילים בפעם הבאה.
ח"מ אדיר בנימיני: "ברור לחלוטין שהיעדים שהממשלה הציבה לעצמה לא יתממשו; לא זכינו לשפר ולשקם את יכולת ההרתעה שלנו, וחיזבאללה ימשיך להתחמש ולהוות זרוע ארוכה של איראן. חשוב לזכור כי במידה ובפעם הבאה נתניה חלילה תותקף, יהיה באמצעות טילים בעלי ראשי נפץ גדולים שיגרמו לנזק רב, הרבה יותר גדול ממה שגורמות הקטיושות והרקטות ששוגרו עד כה על ערי הצפון".
מספר לא מבוטל של מקלטים ציבוריים הועברו לשימושם של גופים שונים, ופועלים בהם לא מעט מוסדות דת. בנימיני מתכוון לדרוש בישיבת הועדה הבאה כי יימסר דו"ח מפורט לגבי מצב המקלטים הציבוריים, ואם קיים מעקב שהגורמים אשר מחזיקים אותם אכן מתחזקים אותם כראוי.
ח"מ בנימיני הוסיף כי אין לדעתו ספק כי "יישאלו עוד הרבה שאלות בנוגע לתפקוד של ההנהגה הארצית שלנו במלחמה הזאת, אך יש לזכור כי מרבית הרשויות המקומיות בצפון נכשלו באופן קטסטרופאלי. הן לא היו ערוכות להתמודד עם הצורך בשהות כל כך ארוכה של התושבים במקלטים. בכל מה שקשור לעיריית נתניה, התחושה הינה שאנחנו רחוקים מאוד מלהיות מוכנים לאתגר הגדול שכנראה יעמוד בפנינו. עלינו להפיק את הלקחים ממה שאירע הפעם ולהיערך באופן יסודי כדי שלא נעמוד מול שוקת שבורה הפעם הבאה".



Councillor ADIR BENYAMINI Municipality of Netanya
www.adir-b.com

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

I was here!

Kind regards from The Netherlands.