סה"כ צפיות בדף

יום ראשון, מאי 14

מועצת העיר אישרה גם השנה פגרת קיץ בת 3 חודשים בפועל

המועצה תתכנס לישיבתה האחרונה לפני הפגרה בתחילת יוני, ולאחר מכן תושבת הפעילות עד תחילת חודש ספטמבר.
להצעה התנגדו חברי המועצה אדיר בנימיני והרצל קרן.
כמידי שנה אישרו חברי מועצת העיר נתניה יציאה לפגרת קיץ ארוכה של 3 חודשים בפועל, למרות התנגדותם של חברי המועצה אדיר בנימיני והרצל קרן. נתניה היא בין הערים הבודדות בארץ שמנצלת עד תום את החוק המאפשר לבטל 2 ישיבות ברציפות בחודשי הקיץ, כאשר במרבית הערים מסתפקים בביטול הישיבה של חודש אוגוסט בלבד.

חבר מועצת העיר, אדיר בנימיני, אשר מתמיד להתנגד לנושא "פגרת הקיץ" מידי שנה, ניהל הפעם ויכוח לא שיגרתי עם ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, בעניין. פיירברג ציינה לקראת סוף הדו"ח החודשי שלה לחברי המועצה, כי הכינה דו"ח קצר בשל הסקירה המשטרתית של מפקד המרחב, תנ"צ מנשה ארביב (שבוטלה לבסוף), אך יש לה עוד הרבה מה לדווח ותעשה זאת בפעמים הבאות...

בתגובה לכך העיר בנימיני בנימה צינית כי "היות ולראש העיר יש כל כך הרבה מה לדווח, אולי כדאי שתבטל את הפגרה הקרובה, על מנת שחס וחלילה לא תמנע ממנה האפשרות להביא את הדיווחים הארוכים שלה בישיבות הקרובות... שלא נפספס משהו חשוב..."

פיירברג השיבה לבנימיני כי "כל שנה אתה מתנגד לפגרת הקיץ ואני לא מבינה את זה! אתה לא רוצה קצת חופש?" בנקודה זו שיתפה פיירברג את הנוכחים בחוויותיה מתקופת הלימודים באוניברסיטת "בר-אילן": "היינו מחכים בול רבע שעה כל שיעור, וברגע שהמרצה היה מאחר מיד היינו נעלמים. אם הוא היה מגיע דקה אחרי הוא היה מוצא כיתה ריקה. כולם רוצים קצת חופש..."

ח"מ אדיר בנימיני: "אין זה סוד שמרבית ראשי הערים בישראל אינם רווים נחת מישיבות המועצה והדבר אינו מאפיין רק את ראש עיריית נתניה, אשר אינה מסתירה זאת בהיעדרויותיה והיעלמותה הרבות מישיבות המועצה. אך במרבית הערים בישראלי נהוג לצאת לפגרת קיץ קצרה יותר, ולבטל רק את ישיבת חודש אוגוסט בלבד, שזה בהחלט מקובל עלי".


Councillor ADIR BENYAMINI Municipality of Netanya
www.adir-b.com

אין תגובות: