סה"כ צפיות בדף

יום שני, מאי 8

לאוניד סברדלוב מונה לתפקיד לסגן ראש העיר.

מועצת העיר מינתה את סברדלוב במקומו של ח"כ רוברט אלטוב למרות שאינו שולט בשפה העברית. את מקומו של אלטוב כחבר מועצה תפס לאוניד קרול.
מועצת העיר נתניה מינתה לתפקיד סגן ראש העיר את לאוניד סברדלוב שהיה ממוקם במקום השני ברשימת "ישראל ביתנו" למועצת העיר. סברדלוב שאינו שולט בשפה העברית, ומעולם לא התבטא פומבית בישיבות המועצה, יחליף את ח"כ הטרי רוברט אלטוב בתפקיד. כזכור בטרם הוחלט למנות את סברדלוב עלו מספר דרישות מצד כמה חברי מועצה לפתוח את העניין מחדש ולשקול את מינויים לתפקיד. ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, החליטה לבסוף שלא להכריע בסוגיה, ובחרה למנות את סברדלוב בטענה לדבקות בהסכם הקואליציוני עם סיעתו.

חברי מועצת העיר בחרו בסברדלוב כמעט פה-אחד מלבד חבר המועצה, אדיר בנימיני, שנימנע בהצבעה.

בטרם המינוי אמר ח"מ בנימיני כי "אין ספק שציבור העולים בנתניה ראוי לאחד מתפקידי הסגן, ואם הדבר נכון לקדנציה הנוכחית, קל וחומר שכך היה גם בקדנציה הקודמת. מדובר בהחלט במחזה מרנין לראות את דבוקתה של ראש העירייה בהסכמים. חבר המועצה לשעבר מטעם "ישראל בעלייה", ילנה קים, וודאי הייתה שמחה מאוד אם פיירברג הייתה נוהגת כך גם לפני 7 שנים, עת הובטח לה תפקיד הסגן".

לברכות הצטרף גם חבר מועצת העיר, עו"ד שלמה רוזווסר, אשר בנימה סרקסטית פנה אישית לסברדלוב ואמר לו ש"לא נורא שהוא לא שולט בעברית, שכן גם עמיתיו הסגנים שכן שולטים בשפה, הם ממלא אילמים...". בכך עקץ ברמז עבה את סגני העיר אחרים שהם למעשה נטולי כל השפעה על המתרחש במערכת העירונית.

חבר מועצה חדש – לאוניד קרול:

ראש העירייה, מרים פיירברג ויו"ר המועצה, עו"ד יורם זנו, קיבלו בתחילת הישיבה בברכה את חבר המועצה החדש, ליאוניד קרול, שנכנס למועצה במקומו של ח"כ אלטוב עם היבחרו לכנסת, וזו הייתה ישיבתו הראשונה כחבר מועצה מן המניין.

חבר המועצה, אדיר בנימיני, ציין באותה הזדמנות כי לדעתו אחד הדברים הטובים ביותר שקרו למועצת העיר בקדנציה הנוכחית, הוא בכך שקיים בה ייצוג הולם יותר לאוכלוסיית הצעירים של העיר.

בנימיני פנה אל קרול ואמר כי "היום הצטרף אלינו חבר מועצה צעיר אף יותר מקודמו, המוריד עוד יותר את ממוצע הגיל של חברי מועצת העיר. ברצוני לאצול מברכתי לחבר המועצה קרול ולקדם את פניו בברכה! חבר המועצה החדש ודאי ידע לתת ביטוי לאותה שכבת דור בנתניה, שלא הייתה מיוצגת באופן מספק בעבר, והייתה אולי עסוקה בדברים אחרים. זהו ביטוי נוסף לכניסתו של הדור הצעיר של נתניה לעול האחריות הפוליטית. אני מאחל לו הצלחה ופוריות בעבודתו".


Councillor ADIR BENYAMINI Municipality of Netanya
www.adir-b.com

אין תגובות: