סה"כ צפיות בדף

יום שני, מאי 8

תוכנית איחוד הכדורסל נקברה סופית

חברי מועצת העיר נתניה הצביעו נגד תוכנית "איחוד מועדוני הכדורסל" של מולי קצורין, ובכך נחתם הגולל כנראה באופן סופי על תוכנית האיחוד.
בנימיני ואורנשטיין תקפו את התנהלות העירייה וטיפולה הכושל בנושא. בנימיני: "העובדה שראש העירייה לא הטריחה עצמה להיפגש עם קצורין, הוא דבר מקומם ביותר".
בד בבד אישרה מועצת העיר קדם מימון להקמת אולם כדורסל חדש עם 5000 מקומות ישיבה בעלות משוערת של 35 מיליון ₪
מועצת העיר נתניה החליטה לדחות את ההצעה לסדר של חבר המועצה, אדיר בנימיני, בעד ישום "תוכנית קצורין" לאיחוד מועדוני הכדורסל בעיר. בכך כנראה נסתם הגולל על התוכנית והיא נדונה להיקבר באופן סופי.
במהלך הדיון התפתח ויכוח סוער בין חברי המועצה אדיר בנימיני ועופר אורנשטיין שצידדו בישום התוכנית לבין חבר המועצה, ויקטור סרוסי, הממונה על הספורט ויו"ר המועצה, עו"ד יורם זנו, המתנגדים לרעיון האיחוד.
עו"ד זנו סיפר כי הוא בקי ומתמצא בעניין, שכן בעבר היה מעורב מאוד במועדון "אליצור" וסייע להם רבות עוד כששיחקו בליגה הבכירה.
ח"מ בנימיני תקף חזיתית את ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר ואת מנכ"ל העירייה, צבי רק, על כך שלא מצאו זמן להטריח את עצמם להיפגש עם מולי קצורין.
בנימיני: "כאשר מגיע לנתניה דמות מקצועית בסדר גודל של קצורין, מאמן נבחרת לשעבר, מן הראוי שראש העירייה תמצא זמן להיפגש איתו ולתת לו את הכבוד הראוי. לאור פעילותה הברוכה לקידום ענף הכדורגל בעיר, ניתן לצפות שתקדיש מינימום מאמץ לקידום הכדורסל. אין לי ספק שאם היה מדובר בשלמה שרף, היא הייתה נפגשת אתו".
ח"מ אדיר בנימיני הוסיף במהלך הדיון כי נוצר כאן מצב בלתי הגיוני בתחום הכדורסל בנתניה; זאת כאשר עיריית נתניה מנהלת גוף שמתחרה בקבוצת הדגל של העיר, ויוצרת תחרות בלתי שוויונית ובלתי הוגנת, כאשר היא מחייבת את המועדון השני בעלויות גבוהות עבור השימוש במתקנים.

ביקורת קשה על תפקוד מחלקת הספורט העירונית:

חבר המועצה אדיר בנימיני, העביר גם ביקורת קשה ונוקבת על תפקוד מחלקת הספורט העירונית, שאינה מסוגלת כנראה לקדם את הספורט בעיר, לפחות על פי הנעשה בערים כמו רמת השרון והרצלייה.
ח"מ בנימיני: "ח"מ ויקטור סרוסי אומנם לקח על עצמו את הטורח הנכבד לנהל את תחום הספורט בעיר, ועוד אולי יעריכו אותו על כך בתקופה כלשהי, כשיהיה לו מה לספר לנכדיו וניניו; אך במקרה הזה ההחלטה שהוא קיבל הייתה ללא ספק כושלת. טרפוד תוכנית האיחוד, תפגע בענף הכדורסל בנתניה".

מועצת העיר אישרה באותה מימון להקמת אולם כדורסל חדש עם 5000 מקומות ישיבה בעלות משוערת של 35 מיליון ₪, ובנימיני סיכם את דבריו בכך שהוא מקווה שתהיה לעיר קבוצה שתהיה ראוייה לאולם הזה, אבל באופן שבו מתנהלים במחלקת הספורט בעירייה, ספק אם כך היה הדבר".

Councillor ADIR BENYAMINI Municipality of Netanya
www.adir-b.com

אין תגובות: