סה"כ צפיות בדף

יום שני, מאי 8

בנימיני: "משהו עלה למישהו לראש וזה לא מים מינראליים

חברי האופוזיציה העירונית ניהלו יחדיו מאבק עיקש לאישור
העברת 4 מיליון מהתקציב השוטף לתקציבי הפיתוח והפרוייקטים הגרנדיוזיים אותן ביקשה לאשר ראש העירייה:

ח"מ אדיר בנימיני הקשה על חברי המועצה הנוכחים בטרם אישרו את המלצות ועדת הכספים: "האם פתרנו את כל בעיותיה של העיר הזאת בתחום החינוך, התרבות, הספורט והרווחה שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו את הפריבילגיה להעביר 4 מיליון ₪ שיקברו בתקציב הפיתוח? האם החזרנו כבר את התקנים שקוצצו בספריות העירוניות? האם פתחנו כבר את הספרייה החדשה שנבנתה בשכ' נווה-עוז? האם חיסלנו את הגירעונות של העמותה לחינוך בלתי פורמלי? יש לפחות מניין נושאים חשובים ודחופים יותר מתקציבי הפתוח".
"עיניים עצומות לרווחה":
בנוגע לטענת העירייה כי בעבר (בתקופתו של צבי פולג) הועברו תקציבים מהפיתוח לשוטף אמר בינימיני לחברי המועצה: "יש לנו עסק לא עם העולם של אתמול אלא עם העולם של מחר. לא עם זיכרונות העבר אלא עם דרכי העתיד. אינני מעוניין בעבר, אני מביט לעתיד. אסור לנו חברי המועצה שלא להביט לעתיד, ועלינו לעשות זאת בעיניים פקוחות".

ואז הוסיף בנימיני בלשון עוקצנית: "הבימאי הבריטי הנודע סטנלי קובריק בוודאי לא ציפה ששם הסרט שלו "עיניים עצומות לרווחה" יתאר את המציאות במועצת העיר נתניה בשנת 2006, כאשר חברי הקואליציה בעיוורון מוחלט משעבדים את העיר לשנים רבות באקט חסר אחריות".
בנימיני ציין כי מדובר ללא ספק במספר פרויקטים ראויים וחשובים כמו הקמת אולם כדורסל חדש בעלות של כ-35 מיליון ₪, אבל לא ניתן להוציא את כולם לפועל בטווח זמן כל כך ובעלויות כל כך גבוהות.

ח"מ אדיר בנימיני (במועצת העיר): "לצערי מישהו כאן לגמרי יצא מהפרופורציות ולא חש את מגבלות הכוח, ואם הייתי צריך לומר זאת במשפט אחד הייתי אומר כי משהו עלה למישהו לראש וזה לא מים מינראליים".

Councillor ADIR BENYAMINI Municipality of Netanya
www.adir-b.com

אין תגובות: